Váš chytrý telefon je nepostradatelným pomocníkem v každodenním životě. Proto, když se porouchá, je důležité najít spolehlivý servis, který ho vrátí do provozu co nejdříve a oprava telefonu vydrží. Ale jak takový servis vybrat? V tomto článku vám poradíme, na co se zaměřit, abyste se při výběru opravny nespálili.
Sestavili jsme po vás jednoduchý plán krok po kroku, jak na výběr opravdu špičkového servisu:
1. Recenze zákazníků: Začněte pročítáním recenzí online. Věnujte pozornost hodnocením a komentářům od skutečných zákazníků. Získáte tak cenný vhled do zkušeností s daným servisem a jeho přístupu k opravám.
2. Zkušenosti servisu: Zjistěte si, jak dlouho servis funguje a s jakými značkami a modely telefonů má zkušenosti. Oprava telefonů specifického typu může být občas náročná a je dobré vědět, že si servis poradí. Pokud se váš problém týká specifického modelu, zvolte servis, který se na jeho opravy specializuje.
3. Dostupnost náhradních dílů: Důležité je, aby servis měl k dispozici originální náhradní díly pro váš telefon. Vyhnete se tak nekvalitním napodobeninám, které by mohly způsobit další problémy.
4. Rychlost: Zeptejte se, jak dlouho bude oprava trvat. Dobrý servis vám poskytne předběžnou kalkulaci a bude vás informovat o průběhu opravy.
5. Transparentnost cenové kalkulace: Servis by vám měl předem sdělit cenu opravy. Vyhněte se servisům, které ceny skrývají nebo účtují skryté poplatky.
Můžete se také zajímat o to, zda servis nabízí záruku na opravu, zda disponuje vlastním zázemím a technikou a zda nabízí i další služby, jako je diagnostika poruchy nebo čištění telefonu. Také je příjemné, když servis nabízí opravy na počkání – například u servisu mobilních telefonů Mirotel je oprava telefonů možná do hodiny na pobočkách v Praze a Pardubicích. Také garantuje kvalitu náhradních dílů a na opravu vám dá záruku 12 měsíců!